Friday 5 July 2013

ama((benda yg plg berat))nah


And happy sa2rday. Yippie......selamat berhujung minggu kalian semua. Apa khabar? Rindu dsini berharap agar kalian semua dlm keadaan sihat wal'afiat. Kalau ye, Alhamdulillah lah...klau tdak....teruskan menjaga kesihatan. Takmo moody moody. Tk elok bermasam muka di hari yg ceria ni...

And smalam parents day. Omg omg omg apehal bila msuk ke alam dunia fana ting4 ni bnyk benar fail nya....But it's okay. Aliran sains mmg susah....mmg ter amat sgt susah kalau....belajar cam saya. Hahahah. Masalah saya skrg ni badan amat berat bontot bertambah berat bila bab nk revision. It's okay lagi klau study bio, chemist ke....tapi bab phys ngan addmths tu masyaAllah hanya tuhan saja yg tahu betapa malasnya diriku ini....Hahahah. Nsib baik parents faham kenapa aku fail. Pn.Kan mmg the best!! And saya skrg ni di level sederhana. Em.....juts nice. Kedudukan dlm tingkatan seratus lebih per 3ratus lebih. Ok kot tapi kena lah upgrade level. Gambate go eycha!!!


Dgn tanggungjawab sbagai seorang anak, kakak, adik serta pelajar makin bertambah bila ada satu lagi tanggungjawab yg mmg plg besar dkat asrama iaitu ''''''exco agama'''' Ahhhhhhhh!!!! Sumpah tanggungjawab tu plg berat&plg besar....Dulu aku salute gila siapa yg dpt laksanakan jawatan tu dgn sebaiknya. Tk sangka pulak takhta-nya turun ke aku. Aku tk expect yg dpt jwatan tu sbb aish....aku ni tkdelah sebaik-baik manusia. At 1st bila afiqah tarik tangan aku tu.... aku terkejut gila. Bukak mata semua tepuk tangan, yg kengkawan aku confirm/lah gelakkan aku! Hahaha. Then aku terus peluk alyn then nangis....Bukan ciwek tapi aku tk sedia lagi tanggung semua benda tu. Jaga solat org weh! Ya Allah...betapa beratnya tanggungjawab tu. Tapi nsib baik fyka bagi advice sedikit sebanyak ok dah.......kot. Tsk tsk (u.u)
Bila di/positive/kan thinking bagi aku mybe jawatan ni mengajar aku utk bangun lebih awal tiap hari....And what I need is '''''jam loceng''''' and ''''org loceng''''' Hahahah. Kelako pulak bila teringat balik mlm tu jugak aku mimpi kejutkan org solat subuh. Ha ha ha. Bila citer kat parents lagi lah diorang gelakkan....Makin pedih ulu hati kita ni. Hm, tapi takpe....come on eycha...U can do it <333

Dan harapannya, 
" Moga dpt menjalankan tugas dgn penuh semangat& sempurna InsyaAllah"




Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
segalah yg baik dtangnya drpada Allah dan buruk drpada diri sendiri....



Whoops, saja post gambar kita A....hak







hughandkisses,

nuraisyahfarhahishak