Monday 19 December 2011


Hii guys and good night peoples :-)

First at all , Blogg aku dah ubah tajuk . Link blogg juga . Maybe yang ini akan kekal . Aminn :>
Then , 2012 is coming . Yeayy , it's mean school is near . Wohhoo ! Ohmann , pmr also . #MoodCanged

Secondly , result pmr akan keluar khamis ni . Saya doakan utk semua akak and abang-2 dpt result yang bagus okayy . Jangan terlalu stress sangat . Alaa , pmr je kott . bukan spm :) Go go Chaiyokk !
Semua kawan aku pun , holiday ni pergi tuisyen bagaii . Aku ? duduk goyang kaki kat rumah . Bukannya malas nak belajar , tapi takde mood dohh . Seriously :'(

Err , okay . fullstop bab study tuu . Buat aku badmood je .

Semakin hari , beta semakin boringg sama itu facebook . Dah macam myspace pu adaa -..-
Beta pun , lari ke twitter . Selesa berada di situ .

Okayy lah peeps . Itu saja untuk harinii .
Terima kasih kerana sudi membaca blogg yang tak lawa mnaapunn ni .
Assalamualaikum :>


Guys , please don't disturbed me . I'm studying . #AcahAcah


Lots Of Love ,
Nuraisyahfarhah :*