Monday 19 December 2011


Hii guys and good evening :'>


Tengok tuu . Betapa penatnnya muka aku . Baru habis shopping dgn adik ngan mak aku utk sch tahun depan . Lahaii , aku tk pakai makup pun . Apatah lagi bedak :)
Tahun ni sch semua serba kuning . Almaklumlah , favourite colour . Muohoho :3 Sekarang ni akulah yang handle kan adik aku punya sch sebaba dua orang kakak aku kat kampung jaga atuk . Patu pegi sch rendah agama , betapa rindunya aku kat sch tuu . nak menangis aku :'> banyak perubahan kat sch agama .
Patu pegi sch kebangsaan pulak . Perggh , tk berubah langsung sch ni . Time beli buku , tiba-2 terserempak dgn syahzani , syawal , alan , zulkhairi dgn isma . Mak aii ! Terkejut aku . Terkejut lagi aku tengok syahzani . Betapa kurusnya kau :) Bhaha :DD Tapi tk tegur diorang pun . Buat-2 tk kenal . Almaklumlah , mak aku kat situ masa tuu . Okay , Fullstop -.-


Balik rumah , terus aku makan . Yelaa , tk breakfast pun pagi tadi . Lepas makan , rehat-2 kejap . Patu online . Tiba-2 dkat wall aku , aku nampak ada video merepek . Perghh , facebook aku kena hack lahaaii .
Mcm fcuk jee :/ Cepat-2 aku tukar password . Babing punya facebook . Oh , sebelum terlupa . Aku terserempak dgn miera tadi kat sch star . Dia takdapat asrama . Sedihnyaaa . Tapi dia suka pulak :z

The two thousand eleven in the parts of the end :'> Tk boleh lupa kenangan manis dan pahit 2011 ni .



Lots Of Love ,
Nuraisyahfarhah :*