Sunday, 27 November 2011

HOBBIES


and hii guys .
yeah , it's 33 more days to school .
teramat lah rindu :*

anyway , meet my new hobby .

B to the E to the R to the A to the N to the G to the A to the N .
berangan -,-
bukan buah berangan okay .

kalau dh boring sgt nilaa jadinya .
berangan tk habis-2 .
port kat bilik , plg sesuai utk berangan .

dulu time kecik-2 , selalu berangan nk jadi chef .
main masak-2 guna pemadam lah , pembaris lah , tanah lah .
ingat lagi , masa kecik pernah buat kek guna tanah dgn cousin dkat kg .

shoo shuuweeet :3
entah , mcm manalah rasanya klau makan .
uwweeekk !

berangan , ni pongg baguuihh tau .
it's mean that iteww ada ambitions . awokk ada ?

dulu mse kecik , suka sgt berangan nk kahwin dgn org kaya .
apa kita mintak , semua dapat .
harhar , mata duitan $_$

tapiii , tu dulalah . sekarang dah takde . kott . muehehe :3

bila dah besaqq nih , suka berangan jadi fashion designer .
hew , hew . shoo funny lah ,

kalau nak tau , perempuan lebih suka berangan drpd lelaki .
it's a fact . memeyy ahh .
perempuan ada cita-2 .
lelaki mandee -..-



hi , sya berangan nak jadi isteri logan lerman .
nak kutuk ? silakanlah . saya tak kisah punn . hewhew :DD


amacam ? matured tak ? tahun depan camni lah rupa aku .
almaklumlah , dh rabun . terpaksa pakai spect B)
kalau boleh nk bingkai warna kuning . omeyy sikit :>

TATA <3