Saturday 29 October 2011

DEAR DIARY ,
I LOVE MY FAMILY SHOOO MUCH MORE .
NO ONE CAN REPLACE THEY IN MY HEART :]

assalamualaikum :)

ehm ehm , mood itew harini is the best .
best gilaa balik kg semalam . rindu nenek atok ,
mak lang , mak uda , ayah uda , effa , intan , akim , imah ,
wardah , sarah , syitoot and semua :)
sayaaaannnnnnnnnng depa semua .---->ihikk

okayy . dah lama tak jadi budak-2 .
dulu time kecik-2 asal balik kg je mesti main masak-2 .
best gillooo . tapi sekarang dah jadi ank dara .
tak bulleh duduk luar . mesti tolong kat dapur . mawgoddd .
i hate it . act , aku suka masak , tapi tak suka kemas .
terima kasih .

okay sambong balik , effa ngan syittoot ajk main baling selipar .
at once taknak , tapi dah kempunan . nak buat mcm mana .
main lah jugak . oh yeahh !
lari punya lari punya lari , sekali tengok kaki .
omjayy . it's bleeding . it's hurt . ergghh .
berhenti kejap . tengok darah menitik . 
tapi isokayy . tetep main lari-2 pkai 
kasut tumit tinggi . ahaa'
nasib baik tak jatuh .

malam tuu , mcm biasa . masak , lepas masak , makan .
lepas tu join budak-2 main mak-2 . shoo funny .
ahha . bila terfikir . mcm ni ke masa aku kecik-2 dulu ?
kelakarnya -,-
mesti mak aku susah nak jaga aku . ahahha

okayy lahh bye . tu jee . jari aku penat nak type .
bye-2 sayyyyaaaaaaaang <3

assalamualaikum , kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang :]