Friday 28 October 2011

DEAR DIARY ,
I CAN' BE TOUGH , I CAN'T BE STRONG 
BUT WHITH YOU THERE'S NOTHING THAT AT ALL .
YOU REFERS TO FRIENDS . FRIENDS IS EVERYTHING .
THERE'S NO NEED SPECIAL GUYS IN MY LIFE :]

assalamualaikum :')

"I NEED TO CHANGE . BYE PAST . HELLO FUTURE . AISYAH C:"

okayy . baru je post status ni tadi dkat facebook .
yeahh . this is what i want . i have to changed myself .
aminn <3

last night , i had a bad in mood :|
tak tau pulak kenapa .
myb , tgh dtg bulan sbb tu cpt moody .
LOLZ 

then , i text alya . i ckp i rinduu dia .
seriously i miss my friends . a lot :'(
dia reply , than dia ckp i mcm ada bad problem .
dia , suruh story . i ckp nothing :'|

act alya , aku mmg ada bad problem .
not about friends , mybe about a guy .
tak tau pulak kenapa aku fikir psl dia .pdhl aku dah lupakan dia .
dah lama aku lupakan dia .
err , stop it . mls nak cerita pjg . public figure :<
thanks alya sasha . i love you more than words .


then aku pun tidur . tiba-2 aku nangis .
ya allah ! kenapa air mata aku jatuh ?
shhooo funny .
aku menangis pasal lelaki ?
ahha . kelakar .
then i sleep -,-

you know alya , err and stalkers too .
my father and brother already passed away :'(


no , it's not real .  just a nightmare :|
mybe sbb aku tak selawat sebelum tidur , sbb tu jadi mcm tuu dohh'
then , sedar-2 , bila aku bangun , aku tgh nangis .
ya allah . it's just a nightmare aite ?
don't make it become true .
i love both of them . no one can replace they
in my heart :'>

then , mak aku ajk aku balik kg .
at once aku taknak . tapi bila fikir masak-2
aku ikut jugak . nak tenangkan perasaan . hmphh 
suasana kg dpt releaskan stress aku . aku lega .
having a lot of fun and laugh with my mother , grandmother
,grandfather and my best cousin , iffah :)

skrg aku dah okah . tak badmood lagi .

I LOVE THEY ---->

  • allah s.w.t and rasulullah s.a.w
  • mom's and dad
  • my family
  • my friends .
  • music
  • my heart


assalamualikum . kalau tak jwb dosa , kalau jwb sayang :]