Saturday, 3 September 2011

FEVER

shelamat pagi duhai stalkers and salam aidilfitri jugakk :]

eh eh , titew nak kongsi cerita dgn awokk . nak baca takk ?
nah nah .

| fasa pertama |

eh eh , korang mesti dapat bnyk duit raya kann ? share lahh sikit .
muehehe #banyakcantikk

nasihat titew : kalau boleh duit tuh simpan lahh , jgn beli benda yg tak elok #godai

korang raya ni tak penat ke raya banyak rumah , nak tahu takk ?
tahun ni aku ikut mak aku raya kat banyak rumah . dari hari selasa sampai sabtu tak balik rumah .
sampai aku demam tauu , isk isk . kejam betul mak aku nii T_T
anyway , lepas aku duduk dpn comp terus sihatt walafiatt' . #teruk kan aku



| fasa kedua |

hari ni balik hostel , aku nak pakai baju apa ? baju batik aku hilang lahh ,
whatttaaaaaaaaaa**** 

hehe , actually aku baru on youtube tgok tutorial pkai pashmina .
and she is my inspiration : HANA TAJIMA 

she such a very beautiful angel from allah :']
soooo beauty . muekeke :B


kbye . aku nak layan adik aku yg comel niih :p