Saturday 13 August 2011

cerita saya

heyyo , good morning stalker :)

|fasa pertama |

okayy , utk pengetahuan anda ptg niih , saya balikk asrama . 
ohh , shitt . dont like it . #astaghfirullahalazim:p
tapi like lhaa jugakk , dapat jumpa rakan rakan yg disayangi .

GAGAGGA .


|fasa kedua | 

hari ini 14 ogos , dan esok 15 ogos . saya tak pernah nak excited myambut birthday ,
nak tahu kenapa ? HAHA . sejak dari 5 tahun saya dah tak pernah rasa
hari jadi saya disambutt .
sebab keluarga saya ponn ta tahu yg 15 OGOS itu tarikh kelahiran saya .
jangan lahh nak simpati , sebab saya dah biasa .
mereka tau birthday saya pun , sbb saya bagitahu mereka .
even my family like that , i always smile every second :))
biarlah saya sambut birthday sorang sorang . saya tak kisah asalkan
saya tak pernah menyusahkan keluarga dan rakan saya .
saya tak pernah nak mengharap dapat hadiah or celebrated birthday party .
saya rasa sangatt bersyukur kalau saya masih hidup di hari jadi saya .

ALHAMDULILLAH , THANKS TO ALLAH .

eh eh , saya pernah tengokk satu aksi yang sgt sweet berkaitan keluarga .

ehem ehem , saya ada sorg kawan nihh , nama dye tyra . 
she bornn on 29 MAY . hari tuuhh , dye sedih sangatt sbb keluarga dye tak dtg
sambut birthday die . mlm tuuhh ,
lps balik dari DM , dye nmpak kereta dye terpacak depan asrama ,
dye ponn berlari dgn terharunya ,
lpas tuuh , tiba tiba ayah dye dgn adik beradik dye keluar dari
kereta dan menyayikan lagu HAPPY BIRTHDAY .
dye terharu sangatt sangatt .

bila saya fikir balik , wow , mereka mmg sweet . keluarga saya tak pernah buatt mcm itu .
kalau time 15 ogos , pagi-pagi sembahyang subuh .
lepas itu , saya pergi bilik ibu ayah ckp 

" IBU , HARI NIIH BIRTHDAY EYCHA "

than my mom and dad say ,

"YEKE ? OKAYY . SELAMAT HARI JADI AISYAH FARHAH "

then saya salam ibu bapa saya , dan mereka mencium dahi saya .
saya sanggat sanggatt bersyukur kerana masih hidup .
ini menjadi rutin setiap kali HARI JADI SAYA .

terima kasih kepada ibu saya , kerana melahirkan saya dan telah menjaga saya selama
9 bulan di dalam perut dan 14 tahun saya hidup :)

terima kasih ayah , kerana sentiasa sabar dengan karenah gedikk saya selama 
14 tahun ini . iloveyouu mom and dad <3

okayy ini lagu saya nyanyi utk diri saya :

happy birthday to you ,
happy birthday to youuii ,
happy birthday to aisyah farhah ,
happy birthday to youu :)

a picture describe thousand words ,
so i sketch to describe my feeling :)



nota kaki : english broken :DD