Friday 11 January 2013

Unspecific Memories


Hi people around. Yipyip. I'm not officially sixteen teenager. Insya-Allah bulan lapan nnti. Itupun kalau umur aku masih panjang. Doakanlah utk aku :-)
This year I've got new classmates. New class, teachers, subject, and friends. Everything new for this year. And dea 2013, I hope U'll bring me happiness. I really dream for it...
And this post is special for some of my friends,

Azura:-

Babe! U've gown up. Officially fifteen. Hahhaa. Lek lek. Baru 15. Kitorang dh 16 siutz. Even last year kita asyik gaduh je. Alhamdulillah, kita still best-friends-forever. I've know u since U're 12. Ingat Azura, Banggakan mak bapak kau. Kau anak tunggal. Kaulah satu-satu harapan diorang. Ayat kau aku pegang smpai sekarang. Ayat yg buat aku rasa terharu sangat...

" Jgn pernah berhenti jadi kawan baikkku.."


Alya Sasha&Iman Aqilah:-


2 ekoq beghuk ni...Jgn pernah lupakan aku. Even korang dh pindah aku takkan pernah lupa kau. Gmba kita aku dh frame-kan letak dlm locker asrama tau. Sbagai tanda aku takkan pernah lupakan korang. Semoga berbahagia di sekolah baru. Jgn nakal-nakal. Even kita dh tkdapat gossip lagi alya, aku still ada banyak gossip utk kau. Sumpah aku rindu korang. 2 ekor budak giler-gilerzz.
Belajar rajin-rajin! Aku tau korang boleh. Jgn terlalu ikut nafsu tau! Jgn pernah lupakan aku. Kpada Alya, aku&Adiela takkan pernah lupakan kenangan kita bersama-sama bergossip, main phone time cikgu ajar kat dpan...Aku takkan pernah lupa botol Adidas kau yg color hitam yg aku suka minum tu. Aku takkan pernah lupakan kenangan kita semua kat blok form6. Akhir kata....

"Kenanglah ku dlm doamu...sahabatku"


Aishah Naqiah:-


Kiah....aku rindu kau sangat-sgt. Even kau slalu panggil aku hodoh, even kita selalu sangat gaduh, aku ttap sayang kau. Aku dh anggap kau mcm kembar aku. Nama sama, dorm sama, kelas sama, dduk sebelah menyebelah. Aku takkan pernah lupakan kau, nnti kalau aku jumpa kau jgn lupa ajak aku remps lagi. Hahhaha. Aku, alyn, tyra tk pernah lupa kau...Kaulah sahabat baik dunia akhirat aku. Aku mintak maaf kalau selalu buat salah kat kau. Gedik terlebih ke...apa ke. Kiah, siapa nk mandi kat ampaian dlm dgn aku? Kau dh tkde, Tyra pun dh takde...aku nak ajak siapa. Bakul mandi kau ada lagi kat dlm shower bawah. Dhlah bakul kau sama color dgn aku...suka tiru. Benci. Hahhaa. Kiah, aku sayang kau...jangan lupakan aku dgn afiqah syahirah. Even kau selalu halau aku, tknak main rambut aku, contang tilam kau dgn nama Eycha Hodoh tu yg aku menyampah sangat...Tapi sekarang aku indu sangat nak conteng tilam dgn kau, Kau slalu dgr masalah aku. Kau faham aku...Kau antara kawan yg paling banyak memahami aku. Aku sayang kau....Hodoh.Aku mintak maaf sbb ada sekoq kucing yg kau tk suka yg gemuk kat dm tu aku panggil dia Kiah. Hehehe



Hafizah/Chik:-

Hi Chik. Oops, Assalamualaikum. Almuklamlah, dh jadi budak tahfiz skarang en...Haha. Chik, kitorang semua rindu kau. Esp sab, dayah, alyn. Kau slalu jadi backup kitorang. Tapi skarang, batch kita takde backup. So...survive sendiri lah. Hm. Bad. Jgn lupakan aku 'Pokok'. Rindu nk ejek kau pokok, bila aku masuk ampaian dlm mesti aku teringat kau dgn kiah. Sedih tk terkata...Hahaha...Akhirul kalam, Semoga berjaya di dunia dan di akhirat. Semoga dpt kahwon dg lelaki yg kau idamkan...Kalau nk novel dtg asrama. Aku ada banyak novel yg best tau. Jemputlah datang...kitorang semua rindu kau. 

"Chik, kenanglah aku dlm doamu"


Tyra Patnen:-


Athirah....aku redha tyra. Aku belajar utk redha kehilangan kau. Tyra, nnti siapa nk main rmbut aku, tidur kat surau dgn aku...siap pakai telekung lagi...Siapa nk duduk sebelah aku kat prep, makan sbelah aku kat dm, ambikkan air aku kat dm, Jalan dgn aku even aku slalu tinggalkan kau sbb aku tkleh duduk diam. Siapa tyra...siapa? siapa? Tkde siapa. Tkde siapa boleh gantikan kau dlm hati aku. Terima kasih sbb slalu jadi pendengar setia. Dpt tk card bentuk love tu? Khas utk kau. Penat aku buat tau...Hahhaa. Jgn lupakan aku...Jgn marah kalau sekoq kucing tu aku panggil tenin eh? Aku doakan yg terbaik utk kau. Plg terbaik...Kalau free dtglah hostel bawak chipsmore. Pastu lepak-lpak ngan alyn&aku&pyka. Kitorang akan senantiasa rindukan kau...Jgn tinggal solat! Jaga pergaulan, aurat! Ingat tau. Even kau kata muka aku mcm bulan lah, hitam lah, gebu lah apalah...aku terima walau terpaksa. Hahhaha. Jgn lupakan kenangan kita form4 dgn Kak farah...Ingat tk lagu ni? Khas utk kau...

"Bila...aku sudah tiada simpan semua laguku, jgn diatangis selalu,
mungkin itu sementara...bila jumpa penggantiku..jgn dilupakan..........Aku :'("



Emo sgt malam ni. Nsiblah air mata aku tk jatuh lagi. Cuma hati aku dh sebak...Mcm nk pecah. Kpada Alyn, Zura, Najwa, Diela, Aina,Amie, jgn pindah. Nnti siapa nk rehat dgn aku? Siapa? Aku nk duduk sbelah siapa dlm kelas zura? Siapa nk ajarkan aku Add maths kalau aku tk faham.....Lantaklah...Aku tknak jugak korang pindah! Aku....sayang korang (Y^Y)



U're Gergulz,

NuraisyahFarhah,