Monday 2 January 2012


Holla and Hii peeps :-)

Mybe this post will be the last post :') Maybe je . Bukan betul punn . Ngehngeh . Almaklumlah , saya dh form three , so kenalah focus utk pmr and Tinggalkan my lovely Blogg , Twitter , And Facebook . Myspace ? Erm , haram jadahh password dia aku tk ingat . Mwhehe :3

Aku tkdelah mcm Sesetengah orang , Terus nk deactive account bagai .Sorry , i'm not like that okay ?
Terr , Utk kali kedua aku duduk dgn azura tahun ni . Yeayy ! Kita sayang sama dia . Nk tau kenapa aku suka duduk sblah azulaaa ? Ini antara sebabun kita ska duduk sebelah Noor Azura Bt .Norazam :-
  • Dia shooo Talkative , so tk boring duduk sebelah dia :> Aku tk suka duduk sebelah orang pendiam , nanti rasa mcm duduk sebelah patung Buddha . Muehehe:3
  • Secondly , Dia jarang tidur . So dia bolehlah tolong aku sbb aku selalu tidur dalam kelas . Nanti aku ckp camni kat dia , "Wehh , azura kalau cikgu dtg kejutkan aku tau . Aku nk tidur kejap"
  • Third , Dia suka menyanyi . So , aku pun joinlah sekali . 
  • Lastly , Kitorang ni suka sangat Bergossip . HewHew :DD
Act , banyak lagi sebab-sebab aku suka duduk sebelah anak tunggal Norazam ni . Tapi , err jari dh letih menaip tau .

Act , Some people yg tk kenal aku dia akan tanya aku " Ermm , adik berapa tahun " Aku jawab "15 " 
Dia akan jawab "Ohh ,"

Tapi , kalau kawan aku yg rapat dia akan ckp mcm ni :-

" Kau kan Cha , umur je 15 tapi perangai tk ubah mcm budak 5 tahun -.-"

Hhhaaaha . Act , Perangai aku mmg tk matured -.-
Okay lah peeps , Itu saja entri saya utk hari ini . Kbaii and Assalamualaikum :)


Hi , nama titeww eycha XD lolz ,


Lots Of Fun And Joke :-
Nuraisyahfarhah :D