Sunday 11 December 2011


Hii guys , and good morning ? hey , it's afternoon okay -,- 
#MomSaidThat

It's school holiday and it's shoo boring lolling #AyatBaru

and guys , i'm more to twitter than facebook :>
find me in twitter guys .
labiiuuu . muahh :*

okay stop . aku anoyying gila .
since this week , pagi-2 mmg sejuk giloo .
sampai demam aku . act , tk demam pun tapi rasalah mcm nk demam . 
HewHew C:

Oh , baru baca surat khabar online harini .
and my fav team , Barca menang lahaaii .
Real Madrid kalah , faakkooff . padan muka kau :p
seriously , dari dulu lagi aku mmg benci gila Christiano Ronaldo ,
apa-2 team yg dia masuk aku benci .
seriously :/
Manchester United & Real Madrid ,
hii , tu team bola paling aku benci gilaa .

aku fans utama Chelsea . 
and my favourite is , Frank Lampard .
Ohhmann , aku jatuh cinta kat kau pakwe :*

Bhaha , okay . i'm anoyying gilaa .

#NowPlaying : Theme Song Ombak Rindu .
seriously , aku nk tengok ombak rindu sangat sangat .
nak hang dgn kawan , nanti mulalah mak aku ceramah .
nak tengok dgn aku , lahaaii . stpm pulak dia -,-

terpaksalah menunggu sebentar .
seriously aku nk tengok cerita tu sangat-2 .
hmpph :/


Haa ! terkejut tak ?
Ohh , gigi aku tk cantik mcm korang .
aku sengaja rotatekan gambar ni ,
biar korang bersenam sikit kepala hotak tuu :>

Yang nii , aku tgkp smlm .
gilaa bored masa tu . so i snapped once :]
aku tahu gambar ni agaklah buruk , kott lah :)

kbaii peeps , nak offl . sebelum tu nk jengah twitter and facebook .
muahh:* assalamualaikum ,