Friday 25 November 2011

LUAHAN JIWA DAN RAGA


okayy , cuti ni boring yg teramat lah sangat .
kata penguat aku melebih-lebih  . aku tau tuu .
tadi baru buat bbq kat rumah aku ,
gilaa ahh -,-
kenyang siottzzz

okay , dah lari topik .
ermm , act post ni pasal perasaan aku .

erm , actually aku start jatuh cinta masa form one .
entah , aku tak tau kenapa aku boleh jatuh cinta dgn 'guy' tuu .
aku suka dia bukan pasal paras rupa , tapi hati dia .
first time aku jumpa dia . aku tak jatuh lagi .
tapi bila dah rapat dgn dia , aku rasa something was 'dup dap dup dap ' 
in my heart setiap kali pandang dia .
seriously , aku suka dia sbb dia baik , pandai , pandai menyakat ,
caring - kott , and pandai pujuk aku .
even aku tau dia playboy , aku tetap suka dia . tak tau kenapa :'(

then , bila aku dpt tau yg besties aku pun suka dia ,
aku terasa mcm entahlah , tak tau nak ckp apa .
ada org ckp aku dgn besties aku gaduh pasal rebut 'guys' tuu .
eh , manadoo . kitolangg tak penah gaduh pasal 'guys' tu okayy .

then , sejak dari tu lah , ramai orang ejek aku dgn dia .
tapi , aku buat tak kisah . sbb ? aku malu giloo =.=

then , bila aku dpt tau dia coup dgn kawan aku .
start situ , aku lupakan dia . aku dah frust masa tu . sampai tak terkata .
aku cuba lupakan dia , then , aku pun terus tak rapat dgn dia .

aku rasa , diri aku tak perfect kalau satu hari tu dia tak sakat aku .
then , masa start puasa aku start lupakan dia 
and start a new life :')
and aku berjaya .

tup tup , 
masa form two . aku rasa jatuh cinta balik kat dia .
tapi , aku ragu-2 dgn perasaan aku then i just tryed to forget him back .
tapi , tak berjaya . langsungg .
serious , aku tak tau kenapa aku syg dia gila gila .
aku rasa mcm aku syok sendiri kat dia .
seriously :'(

then , bila aku dpt tau next year dia pindah .
aku rasa macam .. macam ..
entahlah , hanya tuhan je yg tau .
mkin sedih , bila aku dapat tau anis nak keluar asarama ,
alya sasha nak pindh sch , ajulaa nak keluar b.a ,
amie nak keluar .
serious , aku nangis sorang-2 dlm bilik . sebelum tidur aku nangis .
esoknya , mata aku bengkak . mmg gilaa .

kdg-2 , bila aku layan perasaan sorang-2 ,
aku teringat peristiwa kelakar 
samapi tergelak sorang-2 .
aku ingat , mcm mana mse first day , aku msuk sch .
gila ahh . anis kata aku sombong -,-
cibaiizzz je . 

aku ingat masa aku gaduh dgn anis ngan kiah .
sumpah , hidup aku kosong masa tu .
mcm org bodoh je .
then , dalam kelas .
aku selalu menyanyi terpekik - pekik dgn 
anis , julaa , alya , alia , diela , alyn .
okay , seriously aku miss korang yg teramat amat :'(


wehh , korang . even aku selalu gaduh dgn korang
aku still sayang korang .
even , kita selalu kutuk belakang-2 ,
aku still syg korang yang teramat lah sangat :'**




I LOVE YOU JULAA , PEAH , ALYA , DIELA ,
YAA , AMIE , ALYN , KIAH .
SAYANG KORANG YG TERAMAT LAH SANGAT .
ALLAH JE YG TAU , BETAPA SAAYANGNYA AKU KAT KORANG  BERLAPAN .
EVEN KITA SELALU KUTUK-2 , AKU TETAP SAYANG KAU 
SAMPAI MATI . AKU SELALU DOAKAN KEBAHAGIAAN KORANG .
AND , AKU HARAPKAN KAU DOAKAN KEBAHAGIAAN HIDUP AKU OKAY :')

EVEN , AKU TAU KITA AKAN BERPISAH SUATU HARI NANTI ,
AKU HARAP KORANG TAKKAN LUPAKAN AKU WAHAI SAHABAT SEJATI .
SELAMANYA ~


hugh and kisses ,

nuraisyah farhah :')