Saturday, 12 November 2011

DEAR DIARY ,
TODAY'S IS MY FRIENDS BIRTHDAY .
MAY ALLAH BLESS HER :)


assalamualaikum to all the peoples :')

nampak tak akak gigi omeyy pkai bracess atas tu ?
okah . she's one of my bestfriends ,
and today is her birthday .
happy birthday najwa sayaaannggg <3

we've been friends for almost 8 years .
daripada darjah satu sampai skrang en ?
naik boring tgok muka kau -,-
harhar . manadoo , gurau je .
watderk lahh --(Y)

walaupun masa sek rendah kau tak pernah rapat dgn aku ,
ckp pun jarng kott .
masa tu kau tak pkai bracess lagi . aku ingat :3
tapi , bila masuk smk star nii ,
kau lah org pertama yg aku lambai kat sekolah ni .
you always be my heart speaker najwa .

then , always be strong for what have been with your relationship .
alaaah , relaxzz lah . kau tu cantik , baik , pandai ,
kau boleh dpt yg lebih better dari harith najweerr oii .
takpayah lah ingat dia . lupakan je .
remember that , friends always stands beside you :]
okay atak tantikk .
epy beday atk najweerr .
i always love you :)

sincerely ,
nur aisyah farhah yg omeyy lagi bahikk :3

nahh , video ni khas utk kau sayaaangg .
remember that i always stands beside you okah :')

 
happy birthday syarifah nurnajwa :')