Thursday 29 September 2011

kaum adam

salamun alaik stalkers :)
dah lama i tak update blogg kann ,

ehemm ehemm , hari ini i akan update blog i pasal 

KAUM ADAM .
a.k.a
LELAKI

i selalu cakap , lelaki semua sama ? then deyy all tanya . 
kenapa pulakk ? i ckp lahh , lelaki suka mainkan hati perempuan --"
then deyy all ckp , tapi tak semua kann ?
and i pon terpaksa angguk .

mmg bukan semua lelaki mainkan hati perempuan ,
tapi zaman sekalang susah nak dpt lelaki dan perempuan sejati .
semuannya dah berubah . some guys and girl suka main kayu tiga .
isk isk , tak suka tau :'(

cubalah , bercinta tuuh biar sejati membawa mati ,
tak bawa mati pun , just bercinta dgn hati yang jujur .

for me , cinta sejati membawa bahagia :)

mmg saya akui , saya pun pernah jatuh cinta dkat kaum adam ,
tapi orang yang saya pilih ni tepat dgn citarasa saya sebagai kaum hawa .

cinta bukan pada rupa ,
tapi pada hati .
pedulikan org kata BF kita hodoh ke apa ,
yg penting dia boleh buat kita bahagia sudah .

isk isk , asal pulakk jadi jiwang malam malam nii .
takpe , just luahan hati dan perasaan :]


| fasal sahabat |

sahabat ,
saya sangat menyayangi kalian dan bukannya anda ,
( faham maksud tuuh betul betul )
kawan sejati sangat diperlukan dalam hidup ini .
saya sangat memerlukan anda ketika gelak tawa mahupun duka .
saya perlukan kawan sejati .

kawan gelak mmg senang nak dapat ,
tapi kawan menangiss .. ?

sebagai sahabat gaduh sudah menjadi adat dalam
persahabatan sejati ,
tiada unsur tak gaduh dalam pershabatan .

and i want you to know that i love you so much friends :)

kbaiii , selamat malam :')







fav quotes : love you always , al ways <3